Highlights

2024年6月6日 星期四

🇲🇾新山生fa护理 | 养发真的要趁早!


近期因为头皮发痒和脱发问题,在网友的介绍下来到了MH CLINIC接受头皮护理。

MH Clinic的团队很专业,让我很放心,他们家持有LCP专业认证,是由 🧑‍⚕dr 提供护理

Dr仔细地分析了我的头皮状况,发现我目前的头皮有发炎和轻微M字头的问题,并建议我使用适合的洗发水。

之前我从没做过任何头皮护理,也很害怕陌生人触碰,所以在dr的建议下我先尝试了Smart Lux Low-Level Light Laser Therapy。

整个过程只有15分钟,只需戴上护目镜,躺在舒适的躺椅上接受laser护理,非常快速方便,而且没有任何疼痛感,特别适合怕痛的我!

对了,这里还有其他生fa护理方法。

Dr会根据每个人的脱发状况, 针对性地提供合适的护理,

有头发困扰的盆友们,听我一句,养发真的要趁早!而且一定要选择专业的clinic 🏥

        

Recently, I visited MH Clinic for scalp care due to itching and hair loss. The team is very professional and holds LCP certification. Dr. analyzed my scalp, found inflammation and slight receding, and recommended suitable shampoo. I tried the painless 15-minute Smart Lux Low-Level Light Laser Therapy, which was quick and easy. MH Clinic offers various hair treatments tailored to individual needs. Start your hair care early and choose a professional clinic!

MH CLINIC Mid Valley Southkey (Level 2)
Lot-S004, Level 2, Mid Valley Megamall, Southkey, 80150 Johor Bahru, Johor
每日营业 10 am–7 pm

MH CLINIC Taman Pelangi
42, Jln Sri Pelangi 4, Taman Pelangi, 80400 Johor Bahru, Johor.
每日营业 10 am–7 pm

#新山脱发 #新山头皮护理 #jb头发护理 #生发 #头皮护理 #头皮护理 #头皮保养 #脱发 #脱发怎么办 #拯救秃头 #拯救发际线 #发际线高 #HairCare #ScalpHealth #HairLoss #LaserTherapy #ProfessionalClinic

沒有留言:

張貼留言